beoltottak

 2012.03.09. 18:55

Nevezzük nevén a gyereket: bölcsész vagyok. Mégpedig egy büszke példánya fajomnak, a fizika nevű rémséggel ne is jöjjön senki, hát még a kémiával/biosszal (egykutya) mert engem ezek 1. nem érdekelnek, 2. halálosan unalmasak. Fogalmam nincs, hogy hogyan bírnak emberek egészséges érdeklődést mutatni az elektromos fluxus iránt, de nem az én dolgom. 

Namármost, a mai csodálatos biológiaórán megkaptam a magamét: kiselőadások. Oké, hát nem állok fényesen megmondom őszintén, az agyidegek nem kötnek le egy pillanatig sem. Marihuána és származékai. Kedves olvasók, tudjátok, hogy én vagyok a maximálisan szendeszűznek kikiáltott leányzó, ha az arcomra 15 kiló sminket és fekete szemceruzát tennék, akkor se tudnék igazi keményvonalasnak látszani. De backtoblack, megkaptam a marihuánát és származékait, ráadásul royal flush-sel, hiszen csak feltettem kacsómat, és a tanárnő már ki is jelentette, hogy én állok a legrosszabbul, így adjuk meg NEKEM a lehetőséget. 

... köszipuszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://dairyproducts.blog.hu/api/trackback/id/tr694300378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása